Przeskocz do treści

Promocja stron jest działaniem opartych na konkretnych narzędziach, które służą nam do jej stworzenia i pozycjonowania, tak aby osiągnąć zamierzone rezultaty. Strona, która chcemy promować musi być spersonalizowana, czyli dostosowana do odbiorcy jak i treści, które chcemy przekazać. Unikajmy zatem zamieszczenia na naszej stronie wszystkiego, co wpadnie nam do głowy, gdyż w konsekwencji może to przynieść odwrotny skutek. Skupmy się lepiej na jednym wybranym temacie, dzięki czemu wszytko będzie bardziej dopracowane, czyli interesujące dla samego odbiorcy, bo to przecież on jest tu najważniejszy.

pozycjonowanie
Zdjęcie ze strony Pixabay.com

Innym przykładem będzie serwis prowadzony przez grupę specjalistów i skupiony wokół jakiegoś tematu. Takie serwisy zawierają ogrom informacji, ale tez jak pokazuje praktyka nie są miejscem przeznaczonym do promocji lub ewentualnie taka promocja strony odbywa się w kręgu samych zainteresowanych. Taką formę mają też portale wielo tematyczne, ale pamiętajmy, że są tworzone przez ludzi z większym doświadczeniem, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z tym zagadnieniem. Jeśli nie zdecydowałeś się co do tematyki strony, niekoniecznie dobrym rozwiązaniem będzie postawienie na produkt lub taki temat, który interesuje większość. Czytaj dalej... "Promocja stron i pomysł na tę konkretną"